Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 10 July 2012

Rage Cartoon versi BM

Fuhh.. 
Berhabuk, bersawang, berkulapuk dah blog aku ni..
Hehh, dulu excited sangat nak buat blog, dah ada, tak update2 jugak..haiyo..
Penyakit malas punya pasal.. Korang apa cerita?? Harap semua baik2 jela ek.. Semoga semua sihat walafiat mcm aku ni..haha kerja TLDM (tidur, lepak dan makan) je sekarang ni.. Cuti akhir semesterlah katakan.. Jangan sampai naik badan berkilo-kilo sudah.. Janganla, please jangan..Aminnn...

Aritu aku ada download application rage maker dari market android.. Aku memang suka lah rage cartoon tu.. Korang suka jugakkan? Memang lawakla kartun tu! Shuke shuke! :) So tangan aku pun gatallah nak melukis kartun2 camtu.. Aku taknak buat dalam BI, sbb rage cartoon tu sendiri dalam bahasa omputeh tu.. Konon nak martabatkan BM la aku ni.. hehehe..
So, ni lah hasilnya..

Percubaan pertama- tambah ayat je mueheehee

Percubaan kedua- dah pandai lukis sikit2 wkwkwkwk :P







 




Perasan tak perasan tak? Yang muka kartun tu bukan aku yang lukis pun.. Yelaa, kalau aku lukis, xlah jadi rage cartoon pulak.. huhuu.. Ok, jumpa di lain entry.. Assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment